پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور شرکت‌های پارک علم و فناوری در نشست آشنایی با فرصت‌های تجاری آفریقا

حضور شرکت‌های پارک علم و فناوری در نشست آشنایی با فرصت‌های تجاری آفریقا

- 1402/08/27

شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها و فرصت‌های تجاری قاره آفریقا در نشستی با این هدف شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین ‌الملل پارک علم وفناوری خراسان، شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها و فرصت‌های تجاری قاره آفریقا در نشستی با این هدف شرکت کردند.

این برنامه به همت واحد توسعه بازار، بین الملل و امور صادرات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، این دوره در سطح ملی و برای آشنایی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی با ظرفیت‌های اقتصادی قاره آفریقا انجام شد و خوشبختانه مورد استقبال شرکت‌های زیادی در پارک علم و فناوری خراسان قرار گرفت.

در ابتدای این نشست که با سخنرانی مسئولین استانی و کشوری از جمله ریاست سازمان صمت خراسان، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، معاون ارتقاء کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت و تعدادی از رایزنان تجاری سفارتخانه‌های مستقر در این قاره انجام شد، بر جدید بودن و ناشناخته بودن این بازار تاکید شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان انجام شد، شجاع سنگچولی اظهار امیدواری کرد، شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان می توانند از ظرفیت به‌وجود آمده حداکثر استفاده را جهت صادرات محصولات خود نمایند.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی